Monday 2 April 2012

First Post!

 


   "Saya bersyukur ke hadrat Ilahi kerna dengan limpah kurnianya, dapat saya siapkan  satu post ini"
                                                             (Mood buat folio)

Actually, aku x nak pon buat blog. Ntah tiba2 rsa mcam nak buat haha!
Ada dua sebab aku buat blog. Nak tau x?

X MAU!!!



Ok bye!

Haha. Gurau ja. Ok2 mesti nak tau kan?
1. Sbb ada seorang kawan yang sedia mendengar cerita atau kisah2 sedih aku.Sruh buat
(Saranan la katakan)
2. Sbb nak upload komik atau pon sebagai tempat upload komik peribadi.

 Haha!
Aku tengah kusut gila ni! Hari Rabu ni kena bawak rujukan untuk folio SEJ!
Gila! Satu apa pon x buat lagi! Dengan itu aku buat la kerja kosong untuk org2 yang x da keja.
Aku membantu hampa dari menganggur~
(Eleh, bkan tolong pon. Hanya untuk kepentingan diri sendiri ja pon)







Jadi disebabkan "scene" ni, aku dibahagikan kepada tiga
1. Hati
2.Rasa
          3.Diri sendiri

HATI:Tak nak buat a! Dah la banyak keja lain!
RASA: Malas gila nak buat! Bukan dapat apa2 pon!
Diri Sendiri:Kena buat klau x kena rotan!

 Dengan ini, Terbukti la peribahasa"Ikut Hati Mati, Ikut Rasa Binasa"
OK la!
Sampai sini ja kot!
Lepas ni aku nak post pasal kawan aku yang memberi saranan kepada aku supaya buat blog!
       Nama dia ialah.......!





Tunggu la Post yang Lain!




2 comments:

  1. menarik ! i'm waiting for ur next post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Ang sorang ja yang baca dan pertama baca post ni! ;D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...