Tuesday 3 April 2012

Makcik yang muda =)

 

Kembali lagi dalam rancangan SIAPA DIA? Haha!
Baiklah, hari ini saya akan mempekenalkan seorang makcik yang tak cukup tua.

Umur baru 15 tahun~
Sekolah kat SMKA (p) AL-MASHOOR~

Nama dya ialah FATIN FARHANA

JENG! JENG! JENG!

Ok! Aku nak cerita skit pasal dya ni!
Dya ni seorang yang panas baran, kedekut, ni la, tu la
#Ni cuma bohongan semata! Jangan percaya!

OK2! Serious kali ni!
Dya seorang yang caring, sporting, pandai, dan banyak lagi
(Malas nak tulis panjang2 nanti kembang lak Mak cik ni!)

Haha! Dya ni cun  o~

APA? Nak tengok gambar dya?
HAHA! CARI LA SENDIRI!
Mana boleh ambil gambar orang tanpa kebenaran!
Klau mak cik Fatin ni bagi dah lama saya post ;) 



Dalam sebuah hadis riwayat Imam Muslim - Dari Abi Umamah Iyas bin Tha'labah al-Harisi r.a, bahawasanya Rasulullah SAW bersabda : 

" Barangsiapa yang mengambil hak milik seseorang dengan sumpahnya (mengambil secara paksa atau merampas) maka Allah SWT telah mewajibkan neraka baginya dan mengaharamkan syurga untuknya dimasukinya. Kemudian seorang lelaki bertanya: "Kalau hanya barang yang sedikit Ya Rasulullah?.Nabi SAW menjawab walaupun hanya sebatang kayu araak ( kayu yang digunakan untuk bersiwak/bersugi)"

Jadi lepas ni! Sapa yang suka ambil barang orang tu!
Kurang2kan la! 
Anyway, ari ni memang sangat meletihkan! NAK TAU SBB APA?

X MAU!!! 

Kbye!

Haha gurau ja la!
OK2 ni saya tunjukkan jadual hari saya yang padat.
 7.00-3.15: Belajar, Makan dan benda2 lain.
3.15-5.00: Kelas Tambahan Math
5.15-7.45: P melawat org kat hospital
8.00-9.30: Tusyen BM( X p Pon) 
9.45-Tengah malam: Cari bahan untuk Folio Sej dan Buat keja Math(Indices)

Haha! Padat x? Klau x padat jugak.....bukan manusia la kot?

 SAYA:EH2 PERASAN SATU BENDA?
PENONTON:Apa?
  Saya: KITA DAH KELUAR TAJUK!
Penonton: Kisah apa? 

K sudah2~ Balik pada tajuk

Nak tau cam na kami kenal? AMARAN! Jangan cakap x mau!

Bermula di FB. Bergaduh adalah benda pertama kami buat kat FB.
Dya yang cari pasal. Dya yang kena balik.
#Terbukti AL lagi hebat dari AP

Pastu x ingat sapa add sapa. Yang pasti kami friend. Haha!
Bermula di Facebook dya IM.
So kami chat la. Lepas tu jadi kawan. X lebih dari tu!

Walaupun kawan, kami rapat. Rahsia- rahsia yang random kami berkongsi.
(Rakan kongsi la katakan)

Haha! Syok o kawan dengan dya~ Klau nak add bley ja

Cari kat carian
Tulis Fatin Fafar.
Atau pon cari blog dya!
Apa blog dya? Mesti x mau tau kan? Dah agak dah!

K la! Sampai sini ja kot rancangan SIAPA DIA? Jumpa lagi pada post akan datang!

4 comments:

  1. nma aq ada nur nah ! n aq yg add unk ..1 more thing ..wahh ! aq cun ka ? kuang4 ..bru taw ~ hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sory...aku x ingat lorh.....well...manusia tengok dari perspektif lain...bagi aku ya la hehe :D

      Delete
  2. o0 ..hahaha ..thanx ya ~ heheheehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...