Thursday 12 April 2012

Kelas Malam terbaik!

 

Sapa pernah pergi kelas MALAM?

Mesti x kan?
Dah agak dah!
 Kalau pergi pon, mesti berteman punya! I conform tu!

Tapi kelas malam kat skolah kami ni pelik skit!
 Sbb skolah kami ni 
BERHANTU

Mesti dah ketarkan baca benda ni?
Dah agak dah!

Malam tu, entah macam mna rsa berani nak bawak kamera.
(ada banyak kawan punya pasal kot)

Haha! Anyway, ada banyak gambar saya ambik!
Siap buat video lagi!
(Dah lama buat tapi x da idea nak update blog)

So saya update ni tengok ler!
Klau x mau pon. I x kesah!

Memang x mau pon!


 Ahaks~
(Gelak gedik XD)

Cakap pasal gedikkan, laki pon ada yang gedik gak kan?
Mungkin sebab hormon?
Saja- saja?
Kurang perhatian?
Kurang garam?

Errr~ X kesah la!
Asalkan diaorang bahagia.
Anyway!

Pagi tadi kami ada Bengkel Science kat Masjid Negeri!
Mak aih! Dah la hari tu hujan! Depa boleh pasang air-cond lagi! Ish2

Memang kulit tebal betul!
Kawan aku tu sampai demam!

X patut x patut!

Hmmm!

Semalam memang hari yang bersejarah dalam hidup saya dan anda yang sedang baca!
Kerana!
Jeng! Jeng! Jeng!

GEMPA BUMI!
MESTI FIRST TIME RASA SEKUAT
TU KAN?

Nasib baik x kuat, betul x?

Saya rasa sampai sini saja kot!

Kita jumpa di lain Post ya!   

Video 3 ZAID
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...