Thursday 12 April 2012

Komik Pertama 2012 dan tidak akan siap!

 

Inilah saat saat yang saya nantikan dalam hidup ini!
Iaitu meng-upload komik saya yang x kan siap! 
Woot!
 Cuma lukisan biasa~ X sehebat siapa siapa
Cuma sehebat diri sendiri!
Sekarang ni saya tengah usahakan untuk membeli scanner.
Haha! Doakan saya ye~




2ND PAGE (PAGE PERTAMA HILANG)

 Antara babak2 dalam komik ni




 Scene call ni payah gak!








JADI. Tu je la kot! Saya tau saya kena banyak belajar lagi!
Jangan risau~

Ok la Jumpa di Post yang lain! 
 

2 comments:

  1. operate kna 3000 ja ? wahh . btw komik unk best ! lukisan pon lawa ~

    ReplyDelete
  2. Cam na ang tau best? Ang bca pon x. Lukisan tu. Jangan puji lebih2. Nanti kembang i jadi maggi!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...