Monday 23 April 2012

Cinta,Cintan,Cintun. Apa itu?

 


OK! Apa khabar skali lagi? Baik lagi lagi? Alhamdulillah!

So~ Hari ni saya pergi Pesta Buku dkat Perpustakaan Pulau Pinang.

Pergh~ Best o! Ada banyak orang. Banyak laki. Banyak perempuan.
Cashier. Orang jaga Cashier. Mak cik2. Pak cik2. Nenek x da. Pastu ada plastik. Almari.

Banyak lagi a!

Saya nak cerita skit. Msa sya p sana. Ada se-geng mak cik (lingkungan 15-16 tahun)
Rsa2 dari skolah AP. Sbb dya pakai tudung labuh. Tangan panjang. Sejuk mata memandang.

Ish2. teruk betul saya ni. X pa la. X kesah. Pastu an. Msa dok belek2 bku tu. Saya ada perasan
satu benda.

Mak cik mak cik tu dok usha saya n kawan saya haziq!
Sya naik seram a. Tapi kami buat x tau ja la.

Pastu an. Klau kami p kat tempat form3 punya buku. Depa t ada. P kat sini. Depa t ada.

Mcam hantu~ Ada satu time tu. Sya dok belek2 komik. Ada ke patut dya dok dekat sya.
Sya pon apa lagi.


Lari!!!


Bahaya laki ngan perempuan dok dekat2. Timbul fitnah lak.


Ish2 tu x kesah la. So saya ada beli dua komik. Satu yang menarik perhatian ialah komik

AKU,KAU DAN CINTA~ <3

Saya dah lama dah nak beli buku ni. Akhirnya jumpa jugak!

Ok sbbkan psal cinta. Saya cerita skit psal cinta dalam post kali ni.

CINTA
 Ni komik yang saya beli



Ok2 Saya cerita pasal cinta.

Salahkah Bercinta?  

Sebelum tu saya nak tuliskan satu kata kata mutiara.

"Kehidupan ini umpama bunga dan cinta adalah madunya"

 Ok bye jumpa di lain post. Saya akan tulis psal Salahkah bercinta.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...