Saturday 4 May 2013

Periksa o periksa~

Assalamualaikum!

Hahahahha. Haaaa. Mesti semua dok merasa kehangatankan?(Bm tunggang langgang) Maklumla pemanasan global dan musim hujan. Hahahahha. K gurau. Tau x lawak. :P

Ok2. So. Kami form 4 Insya Allah t periksa hari SELASA ni~
Huuuuuu.  X takutnya~ Hahahahaha, Tau sbb pa?
Sbb SAYA X SEMPAT NAK COVER SEMUA BENDA!

Hmmmm. Memang x sempat. Apa boleh buat.
Tapi apa2 pon. Saya tetap ada sedikit usaha dan keazaman dan semangat. Dan kemalasan juga! =P Hehehehehe.


Anyway. Nak cita jugak target bai PPT ni. HAHAHAHAH. K jangan gelak,

1.Dapat sekurang2 5A
2. X da fail.
3. Result pling teruk C.
4. Subjek yang target A ialah Mod Math, Add Math, Chemi, Bio dan Physic.

Yeahhhh~ Ok x target sya kali ni? :D Tau payah nak dapat. Tapi Insya Allah.

"X dikeluarkan mutiara oleh laut"

Hmmmmm. Saya nak lawan dengan beberapa orang masa periksa PPT ni. Hahahahha. X tau la boleh menang ka x. Anyway. Saya nak minta maaf jika terkasar bahasa. Menggores jiwa dan raga korang2 semua. Cewaaah Bajet KL. Hahahahaha.

Klau ada apa2 tips untuk kurangkan kemalasan dan makanan yang menguatkan otak. Insya Allah saya kongsikan nanti. :D

OK. Jumpa lagi~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...