Friday 2 November 2012

Apa Khabar Genting Highland?

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh
Apa khabar? Haha. Klau sihat Alhamdulillah.
Jadi, saya baru balik dari Tanah Tinggi Genting . Saya ada banyak gambar untuk di upload.
Haha/ Sebelum tu saya ceritakan sedikit sebanyak tentang Genting Highland dan apartment yang kami sewa.
Masa kami pergi Genting. Suhu dya sangat2 sejuk. Saya x sangka sampai cam tu skali sbb ada kawan saya(x ingat nama) kata yg genting x sejuk. Tapi Alhamdulillah, saya ada bawa sweater. Hahaha.

So dalam bilik kami x da air cond or kipas. Kami pkai bukak tingkap ja. Hahaha. Sejuk gila walau x da benda yang menyejukkan. Kami duduk tingkat 19 dan Apartment kami duduk kat paling bawah skali. So penat gila nak panjat cerun sampai ke First World. Hahaha. Saya upload gambar je la senang cerita.
Tengok la klau nak. Hehe
.

PERJALANAN KE GENTING HIGHLAND









































































APARTMENT DAN SEKITARNYA







KAWASAN TAMAN DI GENTING













GENTING OUTDOOR & INDOOR





































KEPULANGAN DARI GENTING






GENTING STRAWBERRY PARK














K. Hahahaha. Itu sahaja kot. =D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...