Sunday 14 October 2012

PMR!




Haaaa! Lama saya x tulis blog kan? Haha mesti la. Blog mana boleh tulis. Post yang boleh.
=PPPPPP.

So. Saya buzy skit dalam bulan ni. Sbb saya ada....
Jeng! Jeng! Jeng!






PMR~

Tengok pon mcam menakutkan kan?

PMR ni mcam nightmare bagi budak2 form 3 mcam saya ni.

Sbb pa tau. Sbb dya suruh kita mampus. X caya?

P= Pi
         M=Mampus
               R= R!(Bunyi R)


X gitu? Haha gurau ja. Nanti ada jugak yang mampus. =='


Anyway. Alhamdulillah. Saya dapat jawab semua soklan dengan baik.


Walaupun mencabar minda dan perasaan. T.T





Tapi x pa. Itu semua ujian. Haha.

Klau usaha In Sha Allah dapatkan?

Anyway apa plan skolah awak2 semua selepas PMR?

Sekolah saya ada plan p Genting Highlands selama 4 hari 3 malam.

Dengan harga RM100 or RM80 (Masih dipertimbangkan)

Lawatan ni hanya untuk budak terpilih ja.
So Alhamdulillah. Saya n kawan2 sekelas terpilih untuk diwakilkan dalam lawatan ni.
(Acecececece. Mcam p pertandingan lak!)

Hahaha. Anyway. Haa. Baru2 ni saya ada bagi komik saya kat kawan saya ni.
So saya harap sangat2 dya suka komik yang x seberapa tu. Haha.

Hmmm. Rsa sampai sini ja kot. Nanti klau jadi p Genting tu. Sya upload gambar banyak2 buat cuci mata. :P
Haha!


"Semangat yang kuat mampu mengatasi apa sahaja cabaran yang datang."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...